top of page

Nově přijímáme klienty i z Českých Budějovic, Plzně a Severních Čech

SPOJTE SE S NÁMI

Jsme tady pro vás. Nebojte se nám napsat s jakýmkoliv dotazem. Ve všední dny vám odpovíme do 48 hod. Jsme vám k dispozici na emailu info@holkyuklidovky.cz.

Zákaznický servis

Email info@holkyuklidovky.cz
Pondělí - Pátek 9:00 - 17:00
Vaše dotazy nám můžete napsat i se do formuláře.
DSC_0334_edited.jpg

NAŠE PRODUKTY NAJDETE ZDE

Ones Concept

Újezd 600/1, Praha 5

Út-Ne 11:00 - 19:00

www.onesconcept.cz

  • Jak mohu úklid uhradit?
    Po úklidu Vám zašleme fakturu na Vaši emailovou adresu. Platby v hotovosti bohužel nepřijímáme.
  • Je nutné být během úklidu doma?
    Stačí se jen s námi domluvit na způsobu předání bytu zpět a jinak si můžete jít vychutnat třeba kávu do Vaší oblíbené kavárny. Samozřejmě také můžete zůstat doma :)
  • Kolik kilometrů je možný dojezd na úklid?
    Zpravidla dojíždíme z větších měst do cca 45 minut vzdálených lokací. Cena za dopravu je poté od 7,-/km na 10,- /km.
  • How do I add a new question & answer?
    To add a new FAQ follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Add a new question & answer 3. Assign your FAQ to a category 4. Save and publish. You can always come back and edit your FAQs.
  • Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?
    Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.
  • How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?
    You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
bottom of page